9000570542 |
L'oral sous toutes ses coutures |
2022-2023 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
2/5/2023 - 6/6/2023 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
PL62 L'oral sous toutes ses coutures
|
| |
Inscripció |
07/01/2023 - 17/01/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Amélioration de l'expression française pour les enseignants de français.
|
| |
Objectius |
-Renovar les pràctiques entorn de l'oral, incloent els nous desafiaments relacionats amb els usos digitals.
-Dotar-se d'eines per a comprendre com funciona el francès oral.
-Proposar activitats innovadores, interactives i que impliquin els alumnes emocionalment
|
| |
Continguts |
- Perfils, expectatives, objectius. Metodologia de la formació.
Idees de tècniques i d'activitats per a treballar el lèxic a l'oral.
- Les característiques rítmiques i prosòdiques del francès: noció d'accent, entonació, accent d'èmfasi, diferència codi escrit / codi oral...
-Idees d'activitats rítmiques i musicals.
- Taller “prendre la paraula en públic”
- Estudis de sons del francès: característiques i dificultats per a aprenents catalanoparlants.
- Funcionament del taller de doblatge en forma de seqüència pedagògica.
- Presentació d'eines de programari i digital: audacity, kapwing, ...
- Seqüència pedagògica al voltant de la comunicació no violenta: proposta de suports, d'objectius i de tasques intermèdies i finals.
|
| |
Observacions |
Dates: 02/05,09/05,16/05,23/05,30/05
|
| |
Avaluació |
- Assistència a les sessions telemàtiques, realització de les tasques proposades i valoració positiva de les mateixes per part de la persona formadora.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a les sessions telemàtiques, un 80% de les hores totals
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat.
|
| |
E-mail |
accionsfrances@xtec.cat
|
| |
|
|